"La generació del coneixement s'esdevé quan un individu interactua i es relaciona amb la informació". Ortoll 2003. Aquest vol ser un petit recull, compartit, d'activitats, reflexions realitzades al voltant de l'ús i el valor de TE.
Vistas de página en total
Mostrando entradas con la etiqueta El meu Belén intercultural. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta El meu Belén intercultural. Mostrar todas las entradas
sábado, 10 de diciembre de 2011
Suscribirse a:
Entradas (Atom)