Segons Jonassen l'us de la tecnologia impulsa un aprenentatge més significatiu.Les concepcions que més s'acosten a la significació són els models mentals i el canvi conceptual.
En aquesta matèria hem treballat quatre formes per arribar a fer l'aprenentatge significatiu. Una ha sigut la utilització de la tecnologia (mitjançant un debat virtual) per fer argumentacions segons el model de Toulmin.Una segona, a través de l'elaboració de mapes conceptuals (utilitzant cmaptools). Una tercera ha sigut contruir models d'experiències (històries) utilitzant el programa KITE i la última a través de resolució de problemes amb el que elaborem el projecte final.
Aquest és el mapa conceptual de resolució de problemes pel projecete final.
En aquesta matèria hem treballat quatre formes per arribar a fer l'aprenentatge significatiu. Una ha sigut la utilització de la tecnologia (mitjançant un debat virtual) per fer argumentacions segons el model de Toulmin.Una segona, a través de l'elaboració de mapes conceptuals (utilitzant cmaptools). Una tercera ha sigut contruir models d'experiències (històries) utilitzant el programa KITE i la última a través de resolució de problemes amb el que elaborem el projecte final.
Aquest és el mapa conceptual de resolució de problemes pel projecete final.
No hay comentarios:
Publicar un comentario